Tonton Drama Tiada Maaf Buatmu yang akan tayang 28 September 2022, setiap Isnin hingga Khamis pukul 10:00 malam di slot Mega Drama Astro Ria. Bisa juga tonton online Drama Tiada Maaf Buatmu di Astro GO. Tayangan perdana Drama Tiada Maaf Buatmu boleh tonton di Channel Youtube Astro Gempak.

Tiada Maaf Buatmu, sebuah drama seri 24 episode adaptasi novel 'Maaf, Saya Tak Sengaja' karya Akira Dorayaki Namaku terbitan Suhan Movies & Trading diarahkan oleh Idora Abdul Rahman. Menariknya, Drama Tiada Maaf Bagimu dibintangi gandingan pelakon suami isteri Aiman Hakim dan Zahirah Macwilson.

Drama Tiada Maaf Buatmu
Jumlah episod : 24
Mula siaran : 28 September 2022
Waktu Siaran : Isnin-Khamis, pukul 10:00 malam
Siaran TV : Slot MegaDrama Astro Ria dan strim di Astro GO
Penulis skrip : Novelis Azilah Wahab, Intan Zarina Mohd Yasin
Pengarah : Idora Abdul Rahman
Produksi : Suhan Movies & Trading Sdn Bhd

Sinopsis Drama Tiada Maaf Buatmu
Mak Safiah teriak menangis bila anaknya Aina Cempaka jatuh dan kepalanya terhantuk kayu balak di sungai akibat lari dari sesuatu. Kehidupan Aina telah musnah dan dia hilang ingatan disebabkan musibah yang menimpanya.

Faiz Iqbal menjerit bila dia Nampak perempuan berubah mukanya jadi buruk.

Aina mengamuk kerana kecuaian Iqbal melanggarnya, habis bekas pesanan makanannya pecah. Iqbal mengelak bertekak dengan Aina kerana dia tidak selesa bercakap dengan perempuan.

Rashid yang sekarang berada di penjara rasa menyesal dengan perbuatannya yang dulu. Aina Cempaka terkejut bila dia terjumpa Faiz Iqbal di tempat kerja barunya.

Iqbal meminta Mariam untuk berhentikan Aina. Dia tidak mahu Aina menjadi setiausahanya. Mariam bertegas meminta Iqbal untuk fokus dengan kerjanya dan jangan terlalu mengikut emosi.

Dalam diam, Iqbal jatuh cinta pada Aina tanpa mengetahui bahawa Aina adalah mangsa dari sejarah hitamnya.

Drama ini sudah tamat, untuk menonton video drama terbaru lainnya silahkan gabung ke grup Telegram: (https://t.me/inisialbtcom)

BACA JUGA POSTINGAN LAINNYA: