Nantikan drama adaptasi novel Andai Itu Takdirnya 1 & 2 karya Siti Rosmizah yang akan mengisi slot Megadrama di Astro Ria. Drama bersiri 60 episode dibawah arahan Jamal Khan terbitan SR One Sdn Bhd. Drama ini dibintangi Shukri Yahaya yang berperan sebagai Syed Adam Aizril dan Hannah Delisha sebagai Aleya.

Andai Itu Takdirnya yang akan ditayangkan setiap hari Senin - Kamis mulai 6 Maret 2023, jam 10.00 malam secara eksklusif melalui saluran Astro Ria (104) dan bisa streaming melalui On Demand di Astro Box dan aplikasi Astro GO.

Andai Itu Takdirnya
Jumlah Episode: 60
Jadwal Tayang:  Mulai 6 Maret 2023, Senin - Kamis, 10:00 malam
Penulis Skrip: Wan Mahani Wan Hassan & Liza Ali
Pengarah: Jamal Khan
Produksi: SR One Sdn Bhd
Rangkaian: Slot MegaDrama, Astro Ria / Astro GO

Sinopsis Andai Itu Takdirnya
Aleya yang berasal dari keluarga yang sederhana meminati salah seorang rakan kerjanyanya yaitu Syed Adam Aizril. Syed Aizril dikenali dalam kalangan wanita kerana ketampanannya dan penampilan yang menarik. Sebagai anak seorang tokoh korporat, dia sudah biasa dengan gaya hidup kaya dan berbangga dengan kekayaan keluarganya. Dia mempunyai standard yang tinggi dan sentiasa memandang rendah terhadap orang lain. Tanpa disangka, terjadi satu kejadian yang menyatukan Syed Aizril dan Aleya.

Aleya mengawali kehidupan barunya sebagai seorang isteri tetapi malangnya Syed Aizril menyiksa hidupnya. Tidak lama setelah itu, Syed Aizril ditimpa kemalangan. Ia mengubah hidupnya dan dia menyesali semua kesalahannya terhadap Aleya. Demi cinta dan anak-anak, Aleya menerima juga Syed Aizril dalam hidupnya. Aleya dan Syed Aizril hidup bahagia bersama anak-anak setelah mengarungi pelbagai rintangan dalam pernikahan mereka.

Pernikahan Syed Aizril dan Aleya terkena cobaan sekali lagi ketika Syed Aizril jatuh cinta pada Sharifah Emilin yang muncul secara tiba-tiba dalam hidupnya. Janjinya terhadap Aleya mudah dilupakan. Pada akhirnya, perasaan Aleya terhadap Syed Aizril sudah hilang sepenuhnya. Hidupnya kini hancur kerana egonya. Pantaskah Aleya memberi peluang sekali lagi kepada Syed Aizril?

Drama ini sudah tamat, untuk menonton video drama terbaru lainnya silahkan gabung ke grup Telegram: (https://t.me/inisialbtcom)

BACA JUGA POSTINGAN LAINNYA: