Drama berseri Sekali Aku Bahagia untuk slot Samarinda TV3. Drama 15 episode terbitan Mache All Star United dan diarahkan oleh Pali Yahya. Dibintangi oleh Ummi Nazeera, Nabila Huda, Keith Foo, dan Azhan Rani. Drama Sekali Aku Bahagia akan ditayangkan bermula 28 Maret 2023, setiap Senin hingga Kamis, jam 6 petang di TV3 atau Streaming di Tonton.

Sekali Aku Bahagia
Jumlah Episode: 15
Jadwal Tayang: 28 Maret 2023
Waktu Siaran: Senin-Kamis, 6:00 petang
Rangkaian: Slot Sakura TV3
Idea Asal: Mama Bella
Penulis Skrip: Dr Mohd Shahremy Ikmal / Mama Bella
Pengarah: Mohd Fazli Yahya (Pali Yahya)
Produksi: Mache All Star United Sdn Bhd

Sinopsis Sekali Aku Bahagia
Aireen dan Naufal adalah kakak beradik. Aireen jatuh cinta dengan Muaz, pekerja di kedai abangnya. Walaupun sudah menikah dengan Rania, Muaz lalu menikahi Aireen tanpa memberitahu status pernikahannya.

Konflik bermula ketika Aireen mengetahui tentang rumah tangga Muaz dan Rania yang sudah mempunyai seorang anak perempuan. Rania tidak sadar akan kecurangan suaminya.

Keadaan menjadi lebih rumit kerana Aireen tidak mau dimadu dan hanya mau memiliki Muaz untuk seorang sendiri. Rania pun kini harus bangkit dan berjuang demi masa depan anaknya.

Drama ini sudah tamat, untuk menonton video drama terbaru lainnya silahkan gabung ke grup Telegram: (https://t.me/inisialbtcom)

BACA JUGA POSTINGAN LAINNYA: