Drama Terima Kasih Cinta, Sinopsis Dan Video Terupdate

Sinopsis
Drama Terima Kasih Cinta mengisahkan tentang Wan Raihana (Anna Jobling) yang dilema disebabkan oleh dua jejaka dan pada masa yang sama dia dikejutkan dengan lamaran dari Harris (Amar Baharin).

Harris adalah seorang lelaki yang sudah mempunyai dua orang anak bernama Yaya dan juga Lea. Pada awalnya Harris tidak mahu Wan Raihana atau An mendekati Yaya dan Lea tetapi akhirnya dia melamar An untuk dijadikan sebagai isteri dan ibu kepada anak anaknya.

Adakah An menerima lamaran Harris? Adakah Harris cuba untuk berkahwin dengan An semata mata untuk anak anaknya sahaja? Adakah kebahagian akan memihak kepada An?

Banyak persoalan yang timbul tetapi semuanya akan terjawab tidak lama lagi. Jangan lupa tonton drama Terima Kasih Cinta bermula 30 November 2022 akan datang!

Informasi Drama Terima Kasih Cinta
Tajuk Drama : Terima Kasih Cinta
Saluran : TV3
Jadwal Tayang : Bermula 30 November 2022
Jam Tayang : Senin - Jum'at, Jam 7:00 Malam
Pengarah : Azri Azhar
Terbitan : Global Station Sdn Bhd
Pelakon : Amar Baharin, Anna Jobling, Rita Nadira, Wan Sharmila, Azrel Ismail, Faez Malek, Aida Khalida, Syafnida Shuhaimi, Azhar Amir, Noniswara, Taib Zamannuri, Kiky Hannah dan banyak lagi.

Drama ini sudah tamat, untuk menonton video drama terbaru lainnya silahkan gabung ke grup Telegram: (https://t.me/inisialbtcom)

BACA JUGA POSTINGAN LAINNYA: