Nantikan drama adaptasi novel Wanita Milik Tuan Putra karya Aunie Ayunie diperankan Hisyam Hamid, Intan Najuwa dan Sherry Ibrahim. Drama 28 episode terbitan Orangetree Production, diarahkan oleh Shuhaimi Zulkefli. Wanita Milik Tuan Putra akan ditayangkan di slot Akasia TV3 tanggal 21 Oktober 2022, setiap Senin hingga Jum'at pukul 7 malam (Waktu Malaysia)

Wanita Milik Tuan Putra
Jumlah: 28 Episode
Tayang: 21 Oktober 2022
Waktu Siaran: Senin-Jum'at, 7:00 malam Rangkaian: Akasia TV3
Pengarah: Shuhaimi Zulkefli
Produksi: Orangetree Production Sdn Bhd Pelakon: Hisyam Hamid, Intan Najuwa, Sherry Ibrahim, Syazuwan Hassan, Hafidz Roshdi, Khaty Azian, Kuza, Aznah Hamid, Tengku Tieya, Zara Delisha

Watak Pelakon
Hisyam Hamid sebagai Tuan Putra Anaqi Intan Najuwa sebagai Bunga Zinnirah Sherry Ibrahim sebagai Tengku Tania

Sinopsis Wanita Milik Tuan Putra
Cinta, benarkah membawa bahagia? Benar, tapi harus ada derita dan air mata. Hot and spicy, gelaran yang tepat untuk Tuan Putra Anaqi. Pendek kata, dia adalah guy yang sempurna. Pertemuan demi pertemuan dengan Bunga Zinnirah, meyakinkan Putra bahawa itu bukanlah satu kebetulan, tapi satu suratan yang indah.

"Cinta bukan tentang apa yang kita lihat, tapi cinta adalah tentang apa yang kita rasa." - PUTRA

Bunga Zinnirah tidak menolak ikatan suci dengan Putra. baginya, Putra bagaikan malaikat pelindung yang menyelamatkannya. Dia hilang segala-galanya kerana menjunjung sebuah kejujuran. Putra hadir di saat dia hampir tersungkur melawan luka.

"You adalah pemandangan yang indah dan I harus menikmatinya." - BUNGA

Di sebalik sebaris nama Tuan Putra Anaqi, tersimpan seribu rahsia. Bila rahsia terbongkar, Bunga merasakan dia sudah tersesat jauh dalam kehidupan lelaki itu. Sangkanya, dia akan menjadi Wanita Milik Tuan Putra selama-lamanya.

Namun, dendam kelmarin meretakkan mahligai yang dibina. Takdir yang menemukan mereka dan takdir juga yang memisahkan mereka. Masihkah ada peluang untuk Putra dan Bunga membetulkan segala-galanya? Sedangkan masih banyak yang belum terluah.

"You are really a beast, Tuan Putra." - BUNGA
"I am a beast. I tak layak untuk you." - PUTRA

Ada cinta, ada benci. Ada suka, ada duka. Hati mula keliru dan cinta mereka jadi taruhan. Memperjuangkan sedih dan indah pada waktu yang sama amat melelahkan. Bila tersedar, cinta itu sudah pun sirna ditelan waktu. Pulanglah cinta, Kerana rindu akan sentiasa menjemputmu.

Drama ini sudah tamat, untuk menonton video drama terbaru lainnya silahkan gabung ke grup Telegram: (https://t.me/inisialbtcom)

BACA JUGA POSTINGAN LAINNYA: