Sinopsis Ash & Aish, Drama Terbaru Dari Negeri Jiran Malaysia

Sinopsis Ash & Aish, Drama Terbaru Dari Negeri Jiran Malaysia

Mengisahkan tentang seorang gadis kampung bernama Aisha (Siti Khadijah Halim), yang berhati tangguh. Semua anggota keluarga dia meninggal dunia dalam suautu musibah dan dia hampir dilecehkan oleh omnya sendiri yang tamak dengan harta keluarga Aisha.

Dia melarikan diri ke Kuala Lumpur untuk memulai hidup baru.

Ashrafi (Meerqeen), pemuda misteri yang selalu membeli lollipop dan makanan kucing di kedai serbaneka tempat Aisha bekerja.

Dikarenakan susahnya hidup di kota raya, Ash mempersilahkan Aisha bekerja di café milik Ash sendiri. Aisha menerima tawaran Ashrafi untuk bekerja disana.

Pekerja- pekerja di sana sebenarnya mempunyai kisah hitam masing-masing dan mereka diberi peluang oleh Ashrafi untuk membina hidup baru.

Dalam nada bergurau, Aisha menawarkan diri untuk menjadi isteri Ashrafi supaya dia tidak perlu membantunya mencari tempat tinggal. Candaan Itu rupanya diambil serius oleh Ashrafi.

Mereka akhirnya disatukan menjadi suami isteri. Malangnya Ashrafi mendapat musibah dan koma. Sewaktu di rumah sakit, Aisha terkejut melihat Ashrafi bangun dan bercakap seperti biasa.

Namun apa yang Aisha lihat ternyata hanya roh Ashrafi saja. Disebabkan itu Ashrafi meminta Aisha untuk menolongnya sadar dari koma.

Ash Dan Aish adaptasi novel 'Ash & Aish' karya Maya Adira turut dibintangi Nadhir Nasar, Norreen, Anna Jobling, Idzham Ismail, Nada Nur Syuhada dan Adiba Yunus.

Video Episode 28 Ada Di Bawah:


Video Full Episode Ada Di Telegram: (https://t.me/inisialbtcom)


Shopee

BACA POSTINGAN LAINNYA:



BUKA KOMENTAR

Terima kasih sudah berkomentar